You are here: Home > Poradnik > Administracja systemami SAP w firmie zewnętrznej

Administracja systemami SAP w firmie zewnętrznej

Po wdrożeniu systemu dochodzi do momentu, kiedy potrzebujemy wsparcia zewnętrznego. Powstała więc usługa SAP Maintenance, która jest dopełnieniem wsparcia użytkowników SAP, będącą drugą linią wsparcia. Dzięki profesjonalnej opiece organizacji serwisowej klienci mają dostęp do specjalistów, którzy pomagają mu w przypadku wystąpienia błędów w systemie. Poza tym, firma , która wprowadziła system u siebie, powinna zadbać o administratora.

SAP Maintenance a administracja SAP

W przypadku administracji systemami SAP możliwe jest posiadanie własnej komórki odpowiedzialnej za administrowanie systemu (najczęściej w dziale IT). Drugim rozwiązaniem jest wprowadzenie jako administratora firmy zewnętrznej, która w naszym imieniu będzie się opiekować systemem i w zależności od wybranej opcji będzie dostępna albo w wersji podstawowej, albo rozszerzonej. Czy jest ona jednak konieczna? Więcej na ten temat w tekście: http://www.gloswielkopolski.pl/strefa-biznesu/a/administracja-i-utrzymanie-systemow-sap-czy-wspolpracowac-z-zewnetrznym-dostawca,13305079/

Utrzymanie systemu SAP

Po zakupie systemu, wielu przedsiębiorców błędnie twierdzi, że utrzymanie systemu SAP sprowadza się do corocznego odnawiania licencji. Okazuje się jednak, że w przypadku systemów SAP utrzymanie ich jest ulepszone. Ciągle dodawane są nowe opcje, a użytkownicy mogą korzystać ze szkoleń, które pozwolą na stworzenie sytuacji, kiedy system zostanie wykorzystywany w pełni.

Comments are closed.